نوشته شده توسط : حسن

حسن احمدی و اختلاس پانصد هزار میلیارد ریالی

شعبان بی مخی به نام حسن احمدى فرزند فتحعلى، از کف بازارهای دلالانه تا اوج لابی های مفسدانه

 حسن احمدی

آنچه شنیدید تنها یک تیتر خبر ساز و جنجالی نیست، بلکه واقعیتی است تلخ و واقعی از سیستم بیمار و بو گرفته ی اقتصاد ایران، که بستر پرورش قارچ گونه ی کسانی شده است که با وجود بی سوادی، بی اخلاقی و هوچیگری و صرفا با شناخت کاملی از سیستم بانکی، ضعف مدیران و تطمیع قابل توجه آنان توانسته اند امتیازات بسیاری به دست آورده و موجبات خروج پول های کلان و کثیف را با پوششی به ظاهر قانونی، از بانک ، بورس و تولید كنندگان به نفع خود و مجموعه ی همراهانشان رقم بزنند و موجبات از بین رفتن صنعت کشور را فراهم آورند .

حسن احمدى توانسته است با کلونی کاملی از اقدامات اغتشاش گرایانه در بورس، بانک و بی اخلاقی روی اختلاس گران را سفید کند.

حسن احمدى بدون اینکه سوادی داشته باشد از کف بازار دلالان و شرخران ایران آمده است، و با یک محاسبه ی سر انگشتی بر سه ضلع مثلث بانک، بی اخلاقی، گپ های قانونی و رفتاری متولیان این حوزه ها سوار شده و رقم های کلانی را نیز از این طریق به کیسه ی نو کیسه ها، نوچه ها و در نهایت خودش واریز کرده است.

بی شک قانون گذاران انگشت به دهان خواهند ماند اگر ببینند برای دور زدن قوانین و مصوباتشان نیازی به حتی سواد پایه و ابتدایی هم نیست.

اگر امروز سه ضلع و یک مثلث از این اغتشاش اقتصادی - اخلاقی توسط او و همراهانش ساخته شده است، تضمینی وجود ندارد که فردا بر ابعاد و اضلاع و افتضاحاتش افزوده نگردد.

لذا هدف از نگارش و نشر این گزارش مستند و مستدل، پیچیدن نسخه شفابخشی توسط تمام ارگان های مسئول و متولیان حوزه های اقتصادی و قضایی است به گونه ای که بتوانند این دمل های چرکین را پس از سال ها ریشه دواندن، از کالبد نظام اسلامی، جراحی کنند.
 مبادا فرصت های پیشگیری و درمان را از دست بدهیم که فردا بسیار دیر است.

گزارشی اجمالی از بازی با مهره های سرباز، توسط افرادی در سایه 
و کیش و مات صنعت بانک و بورس دو بازار پول و سرمایه ی ایران تنها با یک حرکت...

بعد از افشاگری های اخیر در خصوص برداشت ها، اختلاس های میلیاردی و حقوق و پاداش های آن چنانی، اینبار به دست آوردن رقم هایی نجومی تغییر شکل داده و با ضمانت نامه های صادر شده، میلیاردها پول و سرمایه ی بانک ها برباد رفته و دست به دست به شخصی با هویت حسن احمدى می رسد. به گونه ای که به روش هایی که در ادامه ی گزارش خواهد آمد با دور زدن و اجرای ناقص سیکل صدور آنها و اجرای نمایشی دستورالعمل های موجود، به روشی کاملا حرفه ای به جای پول شویی، " قانون شویی" اتفاق می افتد.

 



:: بازدید از این مطلب : 4473
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :
تاریخ انتشار : | نظرات ()